..

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag, så tycker faktiskt de är dags nu. För er som inte vet de så har jag varit och hälsat på moster över helgen, fast träffa henne dock inte så mycket eftersom de trevliga sällskapet kom på fredagen sen fick dom all min tid haha. Men kommer ju tillbaka i sommar och då får jag se till att umgås med henne mer. När jag kom hem åkte jag iallfall direkt till Nisse såklart eftersom att jag saknat henne så mycket under tiden jag varit borta och det vet jag en till som gör eller åtminstonde ser han fram emot att träffa henne. För man kan ju inte sakna någon när man bara träffats en gång eller hur var det haha.. Hur som helst jag och Nisse grillade marshmellows och nästan alla hamnade i grillen, men men vad gör man. Vi fick oss ett rejält skatt när hennes pinne började brinna. Idag började dagen med att jag gick till skolan hade bara en lektion mycket skönt, så jag och nisse åkte med pappa till ikea, efter de åkte hon tillbaka till skolan och sen kom hon och höll mig sällskap medans jag pluggade eller hon pratade mest med Jackie som vanligt men hon fanns där iallfall. Jag har prov imorgon och ska snart sätta igång och plugga men mår faktiskt inge bra alls, har jätte jätte ont i halsen men har precis sovit och duschat så känner mig lite piggare nu.

Kommer lite bilder också (:
// Emm


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Vilka söta bilder :D

2008-05-29 @ 21:10:30
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: EmochNis

TACK :D

2008-05-29 @ 21:42:01
URL: http://Deniceochemmelie.blogg.se
Postat av: ljzm

Du som har tjatat efter min bloggadress, där har du den! Hepåre!

2008-06-05 @ 01:08:16
URL: http://lajnalizm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0