Elitloppet

Idag har jag varit på Elitloppet på Solvalla tillsammans med Johanna. Det var sjukt mycket folk och allas humör var på topp.. allas utom mitt haha. Johanna kom till mig halv två under lördagsnatten, vi skulle nämligen åka iväg till Solvalla,.. vara där tidigt så vi skulle hamna långtfram i kön... och om man ska åka kl 2 så måste man ju fixa sig, packa och göra iordning allt inför dagen,.. så det blev ju inte någon sömn alls för mig den natten.
Kl halv tre var vi framme på Solvalla och då var det nästan tomt. Hade tänkt att försöka sova lite där men var alldeless för taggad för att kunna det. haha.
Insäppet in till Solvalla var inteförens kl 8 så fick vänta ett bra tag. Lyckligtvis var hockyligan där och underhöll oss^^ haha dom var jätte trevliga, glada och sociala men dock så var jag inte så pratglad,. var jätte trött och ju mer
klockan blev desto mer började mina ögon att protestera... dom ville liksom åka igen fast dom inte fick.
Vi träffade även några tjejer från götebog,. också rikgit gulliga. :)
Väl inne på Solvalla så började loppen gå efter ett tag. Med tanke på att jag inte är sådär jätte trav intresserad så var jag inte särkillt uppmärksam på vad som hände och hur det gick.. och dt gjorde ju uppenbart att jag bara blev ännu tröttare..
Men nu får ni inte tro att jag har haft en tråkig dag nu, för sanningen är att jag faktist har haft rikigt kul.. Stämningen inne på Solvalla var på topp och det var smockat med folk.

Glömde min kamera hemma trots att både jag och Johanna var säkra på att jag la ner den i väskan..blev verkligen arg på mig själv när jag upptäckte det..
image95
Nu har jag precis kommit ut ur duschen,, jag har ockå räknat ut att jag inte har sovit på 36 timmar. USCH!
Så nu blir det slagg för min del.

Godnatt kära läsare, dröm sött


/ Nis


Kommentarer
Postat av: S

Jag önskar att ja också var där. Gillar hästar såå mycket!! =)

2008-05-25 @ 19:59:08
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda min msn: [email protected] :)

2008-05-25 @ 20:00:17
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: jackie

sov gott och dröm sött :D mohaha

2008-05-25 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0