Äntligen!


 Har egentligen ingen ork att skriva men Fabbijan tyckte att det var dags för mig att skriva ett inlägg, så vad gör man inte?
Mobiltelefonen som jag nämnde i ett tidigare inlägg är nu min och den är SÅ fin. Röd såklart, riktigt nöjd faktiskt :)
Men det jobbiga är att jag har nytt nr så nu måste jag se till så att alla får det.

Ikväll har jag pluggat, har nämligen prov imorgon och det är så sjukt ointressant så jag kan inte ta till mig allt jag läser, helt omöjligt men det går som det går. Imorgon är sista dagen i skolan för den här veckan eftersom att vi är lediga på fredag, då ska jag verkligen sova ut.
 Det känns helt overkligen att det är mindre än en månad kvar till sommarlovet!

Dom får jag träffa om ungefär en vecka. Saknar er

 image69

// Emm

Kommentarer
Postat av: Nisse

Dom saknar nog inte dig.

2008-05-14 @ 21:48:57
URL: http://DeniceochEmmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0