Torris

Idag skolkade jag från skolan. Fy på mig! Jag är faktist lite besviken för jag har aldrig tyckt att det är okej.,eller okej och okej men alltså det har inte varit nått för mig liksom., man går till skolan så är det bara...Men nu har min skollust tagit slut., längtar för mycket till sommarlovet.. och antar att jag slutade längta och bara sket i det helt enkelt. Jajaa hur somhelt så åkte jag och Jessica in till stan ,shoppade loss lite för studiebidraget..,hittade inte så mycket som jag ville ha men köpte ett par solbrillor från HM. Skitsnygga och dessutom superbilliga!., men den lyckan varade inte länge för jag hann inte mer än att komma hem förens Emmelie satte sig på dom och bröt av bågen haha!. Jaja inget att gråta över., Jessica har lovat att hon fixar nya på måndag ;)

Jaja ikväll har jag käkar middag med Emmelie, Pess och Erica. Mycket trevligt och många skratt as usual! Jag var dock alldeles för trött för att hänga på till Erica och umgås med folk. Otaggar och en torris liksom ^^ men vafan får spara mina krafter till morgondagen. :) Jaja ska nog hoppa in i duschen snart, dra en film och sen gå och sussa..men önskar iaf mina guldtjejer en super trevlig kväll! Ni vet väl att ni är det bästa jag har?!

image139


/nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0