Skäms på oss!

Usch vad vi har varit dåliga med att uppdatera bloggen. Tänkte att jag inte skulle blogga nått mer förens Emmelie hade skrivit  ett inlägg.. men det lär ju aldig hända så jag gav upp den ideén. :)

Jajaj börjar väl att berätta om förra lördagen..

Andres fyllde år så vi var hemma hos honom och festade. Mycket grattis till honom!
Eftersom jag skulle upp tidigt på söndagen så tog jag dock det lungt med alkoholen men jaa det var en mycket trevlig kväll hur som helst.


Jaa måndag dåda..
Treorna hade fyllebränboll vid grönadalen. Emmelie var där och hade mycket trevligt trots att hon fick lite för mycket i sig. Själv låg jag hemma i sängen och försökte sussa.. vilket gick mindre bra eftersom Emmelie ringde med lagom jämna mellanrum. Haha! Hade bra lust att säga upp våran vänskap där ett tag.^^



På Tisdan var det dags för skolavslutning. Kan fortfarande inte fatta att vi har sommarlov. Så underbart!

Dagen började med lite fika i skolan,. sen ett tal från rektorn.. sen lunch tillsammans med Emmelie och mormor. Jag fick även ett super sött armband från mormor som kommer från oxxo. Tack! 


Efter det blev det en sväng förbi stallet, sen direkt hem till Emmelie.
Vi små festade lite hos Emmelie och fridade sommarlovetsbörjan :)


Hela Onsdagen gick ut på att vara så tjocka som möjligt. Erica köpte massvis av godis och vi såg på film och fettade oss rejält.


Igår fyllde Erica år STORT GRATTIS TILL HENNE!!


Vi tejjor kom till henne vid sex tiden och käkade, ''myste'' och hade trevligt







Lite bilder från kvällen :)

/ nis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0