kort om allt

Okej nu var de länge sen jag skrev igen. Jag har liksom ingen ork ibland, jag kan iallfall inte skylla på att jag inte haft tid för det har jag. I helgen som var kom ju jackieboy ner till oss det var roligt han är lite galen men det tror jag nog alla förstått. Under veckan har jag haft lite humörsvängningar har ingenaning om vad dom beror på eller kanske en liten aning. Idag när jag vakna kände jag mig lite små störd på allting men nu känns det bra eftersom att ikväll ska jag umgås med mina favorit flickor. I måndags kom Nisse, Erica och Jessi och vi åt middag tillsammans jätte mysigt, sen sov nisse och jessi över och jag och jessi kolla på skräckfilm, läskigt. Nu är iallfall nisse och jessi i stan och shoppar loss lite och jag vill att dom kommer hem och håller mig i sällskap dom lovade att dom skulle skynda sig. Igår kväll/natt när jag och Nisse skulle sova gjorde vi egna löften som vi skulle uppfylla till den 5 Juli. Måste säga att Nisses löfte var inte att leka med men jag önskar henne självklart lycka till. snart är det sommarlov ska bli mycket skönt eftersom att då kan man dra sig härifrån. Den 13 ska jag först på jennilee´s stundentmottagning sen åker jag och pappa till Åland på kvällen och jag stannar till den 30 Juni, den 1 Juli ska jag tidigt upp för att göra naglar 7:30 för att vara exakt och direkt efter de bär det av mot Piteå med mina 3 älsklingar Nisse och mina bröder, det ser jag framemot och vi får se hur länge vi stannar det beror på lite, om nu Nisse lyckas med sitt löfte ;)
Jag vill det nog mer än hon själv, fast ska jag vara helt ärlig verkar hon otroligt villig till de här.
Nu ska jag snart upp till Marlene och sola sen till Nisse och då ska jag direkt ta mig en dagens, ja.

här kommer lite bilder från veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0