Helgen

I helgen kom Jackie på besök.

Han bokade biljetten när han ''var på hyllan'' och bara en halvtimma senare var han påväg till flygplatsen. Flyget var dock väligt försenat så han var inte här förens efter kl två på natten. Då gick vi istortsett och sussade på en gång.
På lördagesmorgonen var Emmelie på körkortskurs så jag drog med Jackie till stallet och tvingade upp honom på hästryggen. Han är ridproffs, så ni vet ;)
Efter stallet fixade vi till oss lite och begav oss till Centum, köpte mat och mötte upp Emmelie och Andres.
image121
Jackie stog för matlagningen,, det blev en riktigt lyckad kyklingwook.  
Efter maten satt vi mest och pratade,,.
Tiden gick  fort och vipps var det dags för middag. Då käkade vi grillat med klyftpotatis och sallad.
Under hela kvällen satt vi tillsammans med de vuxna på vår gata, umgicks och drack lite smått.


image125
image123

Vi tog också en sväng förbi Shell. Vi gick dit och eftersom jag lånade ett par skor av Emmelie fick jag skavsår. Var tungen att gå barfota hela vägen tillbaka så mina strumpbyxor mådde mindre bra när vi väl var hemma.
image124
Vi gick och la oss rätt tidigt.. eller iaf jag som var super trött ^^ 

/nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0