What a night

What a night!  Eller?
Inte direkt va..
Jag har absolut inte gjort någonting på hela kvällen, endast lämnat mitt rum för att hämta vatten. Haha! Som jag tidigare nämnt är jag sjukis, eländig hosta och förkyld. Jennilee har kompiar här så har inte precis lust att visa upp mig i det här skicket. En aning patektiskt? Hmm..tell me about it! Jaja, jag bryr mig inte satteeee.., 
Det enda jag har gjort ikväll är att prata med Julia på msn., fast hon var inte vid datan så fick inte direkt något svar. Haha!
Eftersom jag tyckte så fruktansvät synd om mig var jag inne på Hm's hemsida och beställde lite kläder,. en jacka, ett par skor, en väska och en halsduk. Det fick mig på lite bättre humör.
Jaja, den här kvällen sög ju.. så nu ska jag gå och lägga mig.
Godnatt cupcakes! 


// Nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0