Vad har jag att säga till mitt försvar ?

Måste bara börja med att säga att Denice kan inte ha mera rätt. Det var rent utsagt pinsamt av mig att skriva så, för de var precis så det blev. Har ju inte direkt gjort något speciellt dom senaste dagarna, så jag kan inte klaga på att de inte funnits tid haha. Hur som helst jag har varit med Marlene hela dagen, jag älskar wiggo förresten han är min favvo pojk. Nu ligger jag i sängen och tänkte väll ta och sussa. Måste bara lägga upp en bild på min mosters urgulliga valpar som blev 6 veckor igår!

Varför måste jag vara allergisk? Om inte hade tuffe varit min de kan ni ge er på.  Tuffe är den till höger som tittar bort, men kommer en bättre bild på han lite längre ner : )







Förresten så saknar jag Denice också, hoppas på att få umgås med henne på lördag!

Godnatt XO XO Emmelie

Kommentarer
Postat av: Nattis

Hur söta som helst!

Men vilken ras är det på de små sötlökarna?

2008-12-08 @ 18:54:49
Postat av: Nis

Ja men visst är de! Jag är inte riktigt säker men tror att de är dvärgspettsar :)

2008-12-08 @ 20:21:29
Postat av: Emm

Hej nattis vem är du?

Ja helt riktigt nisse. Det är dvärgspetts fast nu heter dom pomeranian : )

2008-12-08 @ 22:52:36
Postat av: Anonym

Åh vilka söta vovvar :)

2008-12-09 @ 14:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0