Gårdagen



Vi  var ju studentfest igår och måste säga att jag hade riktigt roligt. Vi gjorde dock misstaget att komma dit lite senare så vi var inte på Rickards i mer än två timmar.
Det blev ändock inte många timmars sömn och kl 12 ville Emmelie att jag skulle följa med henne till centrum och fika. Så jaa varför inte? Jag kan inte säga att jag var sådär fruktansvärt trött just när vi var där nere men så fort vi kom hem ville inte ögonen vara öppna längre. Jag, Emmelie och pappa åt lite mat sen slocknade jag och Emmelie. Vi delade på en 90' säng så det var lite trångt måste jag säga. Mysigt också för den delen., visst?

Vi vaknade för ett tag sen och tanken var att vi skulle bakar lussebullar, jag var dock allt för trött så Emmelie gick och mötte Pess istället. De ska se på film och fetta godis hos Emmelie.
Själv ska jag hoppa i säng, tidigt!  Ja, det blir mys.



Slänge upp en bild från igår och jaa, jag vet att jag har samma klänning på mig som på breenders crown festen i Eskelstuna men eftersom det var på olika ställen med olika människor så är det okej, visst? ;)

// nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0