Aah lääätt

Okej, ett lite seriösare inlägg nu då..
Ikväll tror jag att det blir plugg, jag vet, det är 1 och en halv vecka kvar till jullovet men trots det har jag tre redovisningar och en större rättskunskapsuppgifter som ska in innan jag får ledigt. Hm, försår inte hur det kan vara så., Jag menar.. är det inte meningen att man ska ha det lungt den sista veckan? Jaja..ska inte sitta här och klaga., är egengligen bara glad över att lovet börjar snart sen skiter jag nästan i vilket.. 

Nu ska jag duscha, förmodligen lite plugg,.. sen blir det suss. Ikväll ska jag tvinga sötkisse att sova med mig. Han sov inte hos mig under hela natten igår! Vart var han? Jag saknadis ju kissis.

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0