Minijulafton

Jaha, jag tänkte också skriva ett par rader om minijulafton. Jag kan börja med att säga att hela kylen är full med julmat, Vad tänkte vi på när vi handlade?  Och jag som var orolig att det inte skulle räcka. Haha!
Jag käkade iof inget förutom sallad och två ägg,. och de andra verkade inte ha ätit så himla mycket mer. Jag tror jag slänge 6 potatisar. Haha!
Hur som helst hade jag en mycket trevlig kväll., vi satt och pratade gamla minnen och bara hade jätte roligt.


Natalie fyllde också år igår! Suuuper mycket grattis till henne!!
Natalie var även tomte så det var hon som delade ut julisarna.



Tja foxy




Leker med sötkisse



Julklappsöppning




Andrea är missnöjd med sin julis från julia eller?


Nu ska jag ut och springa en vända, sen ner till mamma och kolla på ett par skor.
Jag får se vad som händer ikväll men är sugen på att göra nått roligt :).

Hejdå gullisar!

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0