Hmm.

Jag mötte Pauline på bussen idag och måste säga att vi bara satt och pratade om hemska saker.  Först berättade hon att en totto på stallet har avlivats. Hon berättade väldigt utförligt sekund för sekund, först att hon såg hästen med det brytna benet i hagen, sen när hon såg hästen lämna gårdsplanen död. Usch vad hemskt.!  Att ägaren inte brydde sig om hästen gör det hela inte precis mindre sorgligt.
Efter vi pratat om det så berättade hon att Toppen är en riktigt skithäst. Han sköter sig inte alls och går på bakbenen så fort han inte vill vara med längre. Blir verkligen less alltså. Han var så fin på Oveträningarna så kan knappt tro att han är en dumponny nu. Riktigt trist är det iaf..  Efter det berättade hon att gården är såld. För er som inte vet det så bor Pauline på en stor och super mysig hästgård och nu ska de flytta till en lägenhet neråt i landet. Pauline kommer bo kvar i bålsta så behöver inte vara ledsen över att hon flyttar iaf. Anlednignen till att jag tycker det är tråkigt beror på att gården är så himla fin, så många barnminnen därifrån liksom. Usch alltså!
Jaja som jag sa så var det bara tråkiga samtalsämnen som kom upp.,. så är det ibland..

Nu ska jag städa rummet, sen dusch, käk, plugg.  :)  hörs förmodligen lite senare ikväll. Puss på er!
/ Nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0