Hi cupcakes

Innan jag skiver något annat tänkte jag börja med att citera Emmelie från hennes senaste blogginlägg. ''Idag har jag inte bloggat någonting, jag vet vad ni tänker. Nu börjar dom suga igen och slutar med bloggandet. Men icke sa nicke.'' Det var nu fyra dagar sedan de orden skrevs och jag undrar var Emmelie har att säga till sitt försvar?.

Det var bara en liten parantes i mitt egentliga blogginlägg så nu ska jag ist berätta vad jag har gjort på senaste och var som händer framöver. Haha!

På senaste tiden har jag mest varit i skolan och jobbat. Det är julbord på Aronsborg idag och egentligen behöver de folk men orkar satan inte ställa upp och jobba. Jag kom hem från jobbet kl 12 igår, duschade, käkade lite och vipps var kl halv 2. Behöver jag ens nämna att mobilen ringde klockan 6 i morse?. Usch!  Jag ska upp tidigt på fredagen också och hur skulle jag klara av en natt till med lika lite, eller förmodligen till och med mindre sömn? Nej nu sa jag ifrån. :). På fredagkvällen har vi dessutsom studentfest också. Är dock lite ledsen eftersom många av minna gullisar inte rikgit har åldern inne för att komma in på krogen. Jag saknar redan Emmelie! Haha.

Jag har två lektioner kvar och sen tror jag att jag och Julia ska vara med på innebandyn. Haha! Det är ''luciabandy'' i vår skolan och i tisdags hoppade jag och Julia in lite på inpuls i Kalles lag. Vi förlorade dock den matchen men det viktgaste är att man har roligt, visst?.. eller?

Nu ska jag börja plugga lite svenska så vi hörs lite senare. Vet däremot inte hur länge det dröjer eftersom Lyssna och njut typ byter lokal, vilket innbär att mitt internet inte fungerar. hoppas dock att det kommer igång snart för vi kan ju inte precis lita på att Emmelie bloggar, eller kan vi det?

// nis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0