Imorgon bär det av

Hejis!
Jag har precis slagit in alla julklappar som jag köpt. En del flev rikigt fina medans andra var lite slarvigare.Jag har också tvättat och smöjt mina skor. Måste säga att det var rikigt duktigt av mig!

Hmm.,snart ska jag hoppa in i duschen. Har lite borttom om jag vill sova någonting alls i natt. Jag åker ju tidigt imorgon och jag har inte ens börjar packa.  Inte ens gjort packningslista eller tvättat kläder som möjligtvis är skitiga. Förstår inte vad jag har tänkt med?.
Det känns verkligen inte som det är julafton om två dagar. Det är ju sjukt vad tiden går fort.

Jag får ju inte mer tid av att sitta här så nu ska jag sätta igång.  Jag kanske inte kommer kunna sitta vid datan när jag är där nere men förhoppningsvis håller Emmelie stämningen i bloggen.
Så om jag inte hinner säga det senare så vill jag bara önska er en god jul och ett gott nytt år!




// Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0