Imorgon och så

Hej på er!
Imogron ska jag och julia sitta i sekriteriatet på innebandyn, det är skol smkval eller något tror jag. En av oss ska vara spiker och den andra ska skriva upp mål och så vidare. Tror att det blir julia som sköter spiker delen, satt jag behöver inte stressa upp mig så mycket ^^.  Ingen av oss har koll på regler eller någonting som handlar om innebandy men det ska nog gå bra ändå.
Jag hoppas på att vi slutar rätt tidigt imorgon.. jag skulle nämligen behöva åka in till stan och köpa några julisar.. Ska dock in och klippa mig på torsdagmorgon så vore egentligen smart att köpa det jag behöver när jag ändå är där inne..frågan är bara om jag orkar  vänta tills dess. Dessutom jobbar jag torsdag kväll och jag vill inte behöva stressa i stan.
Vad gäller mitt frisörbesök så är jag lite rädd för att Siv ska vilja kapa halva håret. Usch, då börjar jag gråta tror jag. Jag vet att topparna är lite slitna och så men vill inte ta bort mitt långis håris.. Förutom att klipp mig så ska jag lägga i lite slingor.  Tror det blir braa .:)..

Ikväll ska jag nog se på Bodyguard tror jag. Åh den är så himla bra!, En av mina favoritfilmer måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0