Det kan du ju fethajja

Hej på er!
Tänkte bara skiva några rader innan jag hoppar i säng. Jessica och linnea var här och såg en filmis nyss, eller rättare sagt två filmer. Först såg vi Never back down, sjuk bra! Sen såg vi Wild child, töntigt tjejigt söt. Det var super mysit och som pricken över i't hade vi massvis av godis. Vi traskade ner till vivi och köpte godis och det var andra gången inom två timmar som jag gick till vivo idag. Hur satan gick det till?
Hur som helst så var det skönt att gå en promis i det kalla vintervädret.

Innan jag mötte girlsen klädde jag och pappa vår julgran. Super söt blev den.. eller nja..  Ni som känner vår familj lite bättre vet att vi alltid väljer ut två eller tre fäger som granen ska gå i. Granen ska vara fin och se väldig perfekt ut.  Ialla fall tycker jag att det alltid är så. Det är liksom inte tillåtet att blanda julgranskulorna och mixtra med hemagjorda korgar i vår julgran.
Pappa frågade mig -Denice vilka fäger ska granen gå i iår då? 
- Jag vet inte, vad tycker du?
- Men lila och svart kanske?
- Nej, det var ju precis vad vi hade förra året!
- Hm okej,..

Efter mycket om och men kom vi fram till att bara köra, allt var tillåtet liksom!  Eller nej inte allt.. Granen fick inte ha något silver på sig men annars fick vi ta precis vilka färger vi ville.  Och jag menar , vår julgran kunde ju inte bli annat än as finis när den har min rosa fluffiga '' best friends julgranskula'' i trät. Visst, Emmelie?

Förresten så sitter jag inne på face och i brist på roligare saker att göra tänkte jag pröva ett sånt där quiz. Jag har aldig gjort det förut och inte ens fattat vinken av de men varför inte liksom.. Hur som helst handlade quizet om vad man skulle kunna göra för the love of your life.
Hm okej jag kan vara ärlig och säga att jag inte mött min love of my life,inte ens i närheten men ändå. ?
Jag kanske skulle kunna ljuga åt honom och möjligtvis använda en kycklingdräckt men där går gränsen liksom. Är det elakt eller? Inget jag kan ro för i alla fall.
Sen spånade jag lite om det där och tänkte på hur långt jag skulle kunna gå för tillexempel Emmelie eller någon i min familj. Seriöst, jag skulle absolut kunna råna en bank eller hoppa från en bro om jag hade varit tvungen. Kanske är sånt man säger men for real. Det kan då undrar över är.. vad är skillnaden? Varför en vän men inte en pojkvän?  Hm konstigt det där. 

Hmm efter att jag berättat för alla om vår fina julgran och vilken hemsk flickvän jag skulle vara så är det dags för mig att hoppan in i duschen.
Det ska bli mysis att sova, jag är super trött!


xoxo Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0