Julmaten vägde ton

Hej igen!
Nu har jag precis kommit hem. Och måste säga., oj vad mat vi köpt! Iof bara två kassar men de var svin tunga! Eftersom Linnea och Natalie åkte hem direkt fick jag släpa kassarna från bussen själv. Tog dubbelt så lång tid att gå från bussen idag än vad det vanligtvis gör.. För att vara exakt tog det två och en halv låtar,. det brukar bara ta en och en halv. Haha!
Jaja nu när all mat är köpt ska jag börja städa huset. Tycker jag städar mitt rum hela tiden men ändå ligger det kläder och skit överallt. Sen måste jag även sy in min kjol som jag tänkte ha på mig ikv'll. Den är knälång och går i brunt,blått, rött och vitt. Jag köpte den i torsdags. Super söt! Till den tänkte jag ha ett vitt linne eller en vit body och sen ett rött diadem med den rosett på. Sötis!
Jag shoppade även massa julklappar i torsdags, jag har köpt till alla nu tror jag, så skönt! Jag köpte också ett par jeans, ett par skor och lite smågrejjer till mig. Sen i går var jag ju hos frisören Jag tror att det är nått med frisörsalonger som gör mig trött. Håller alltid på att somna när jag är där alltså. Speciellt när man har färg i håret och den där värmegrejjen är över huvudet. Finns ju inge värre än att försöka hålla upp ögngen när de inte vill annat är att åka igen.
Hursom helst blev jag jätte nöjd. Visst, lite kort kanske men det behövdes ju faktist.  Jaja.. tjejerna kommer runt 6 och jag har massvis att göra så vi hörs lite senare gulligullisar!



Måste bara säga att jag har varit otroligt otaggad till denna minijulafton men nu börjar det arta sig lite. Det har varit så mycket tjaffs och skit men nu är vi äntligen överens så tror det kan bli rikigt mysis. Jag hoppas det i alla fall!
 


Love/  Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0