Överskattat

Hej gullisar! 
Idag har jag varit i Sigtuna på julmarknad. När jag tänker på julmarknad ser jag ljus, människor, söta tomtar och andra gulliga grejer, det doftar sött och gott och det är en mysig känsla när man går från stånd till stånd. Hm,.. så var det inte riktigt. Det var svinkallt och tokmycket folk,. vilket gjorde att vi knappt såg nått i stånden eftersom det var så stora folkmassor runt omkring dem. Julmarknad = överskattat om jag får säga det själv..
Vill ni veta vad mer som är överskattat? Jo, nämligen vofflor! Vofflor är inte ens gott, det bara låter gott att säga eller något. Tanken på att äta vofflor är gott men egentligen så är det inte gott. Haha, det är lite konstigt det där och många gott blev det ^^.. 
Jaja anledningen till att jag kom in på vofflor beror på att vi åt det när vi kom hem från Sigtuna. Jag käkade iof bara en voffla, sen åt jag bara massa chokladglass., betydligt mycket godare serni.

Nu ska jag duscha sen blire en promis tror jag, är du taggad julia ? 

Take care! // n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0