TJEJER!!!

Jag tänkte att ftersom jag tydligen måste tala om för alla att jag inte tänker äta julbord på lilla julafton, så säger jag de här. Det var en jätte bra idé, och ni får hemskt gärna käka tills ni spyr. Men jag kan säga att jag spyr om jag behöver äta de.  Så det blir inge för mig inte. Så tanken är att jag och Julia (som inte heller tycker om de så mycket) gör annan mat tillsammans med er.
Det är våran plan och om någon nu skulle ha åsikter om de, vilket jag skulle tycka var jätte konstigt så call me girls..

Syns på fredag.. Love Emmelie

Kommentarer
Postat av: E

haha jag är inte heller så taggad på julmat på lilla julafton så ska också göra nåt annat I guess ;P

2008-12-16 @ 12:51:07
Postat av: Anonym

Nu får ni ta o skärpa er! Vi äter alltid samma mat varje middag vi har tillsammans. Mini julafton är till för att vi ska göra något annorlunda och fira jul tillsammans;) erica jag vet att du kan äta julmat o emmelie du älskar gröt så nu bestämmer vi det! puss hej älskar er

2008-12-16 @ 22:27:07
Postat av: J

Nu får ni ta o skärpa er! Vi äter alltid samma mat varje middag vi har tillsammans. Mini julafton är till för att vi ska göra något annorlunda och fira jul tillsammans;) erica jag vet att du kan äta julmat o emmelie du älskar gröt så nu bestämmer vi det! puss hej älskar er

2008-12-16 @ 22:27:37
Postat av: Emm

Blir inge julmat. och ofta jag ska leva på gröt? :p de blir sushi för mig och julia:D

huvudsaken är väll ändå att vi äter maten tillsammans eller?

2008-12-17 @ 16:35:17
Postat av: Emm

förresten pessi så älskar jag inte gröt ;)

2008-12-17 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0