Roliis

Hej länge sen jag blogga igen i know. Men jag tycker Denice sköter sig riktigt bra, statistiken ökar med stormsteg haha. Hur som helst det suger just nu för min del, jag sitter vid datorn medans min bror och firat spelar xbox. vilket betyder okontaktbara haha.

Som Denice tidigare nämnde vi har busat idag, sorry fredrik du måste seriöst trott vi var helt dumma i huvudet. Men that´s who we are :) Vi ska som sagt önska oss spa av våra pappisar i julklapp och vi kommer få de. Men jag vill göra de så fort som möjligt men vill ändå  hinna fylla år, för de ingick nämligwn mousserande vin höhö ;) Men nu ska jag stänga av det här jävla spelet så man kan få börja renovera snart. Hahah fortfarande sjukt kul.

Var förresten förbi Wiggo nyss men han sov, åh jag saknar han så mycket vill pussa på hans tjocka kinder!

Godnatt
You know you love me XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0