Otaggad

Hej på er!

Tänker inte ge er någon ursäkt till varför jag ej bloggat på länge igen, de är helt enkelt inte kul..
Idag var jag iallfall i skolan, känner mig fortfarande inte helt bra än. Det blir alltid värre mot kvällen och eftermiddagen, men imorgon är de julavslutning så sista dagen måste jag ju gå : ) Efter jag varit i skolan idag åkte jag med pappi till hans kompis och fikade, sen åkte jag och gjorde naglar hos Andréa. När jag kom hem duschade jag, tänkte napa men firat kom förbi en stundis. Nu har jag precis ätit och ska se en film som jag säkert kommer att somna till. 

På fredag är de meningen att vi ska ha lilla julafton hos Denice. Men några tycker inte att jag och Julia ska äta annan mat, för att de är otrevligare eller aa jag fattar egentligen inte varför. Hur som helst jag äter inte julmat, sluta tjata på mig. Jag sitter gärna med, men till middag äter jag något annat eller hemma så kommer jag direkt efter. Jag vet att ni tycker de är dåligt av mig men jag är ledsen, men jag kunde inte bry mig mindre. Huvudsaken är väll ändå att vi är där tillsammans och har roligt?! Tänker inte disskutera den här saken mer.


Förresten blir jag urless, de nya G.G avsnittet kommer aldrig ut..

En låt som jag kom och tänka på idag, som jag inte hört på super länge är
 You give me something med James Morisson.
Rekomenderar den starkt.



You know you love me XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0