Julkalendern

Åh, jag kikade in på Tankafett.se och fick då se en julkalender som tänkte hela dataskärmen. Det gick såklart bara att trycka på ruta nummer ett, och när man gjorde det så kom man fram till en julfilm som de rekomendeade. Riktigt bra idee måste jag säga. Var sött på något vis. En julfilm för varje dag ända fram till julafton för att komma in i riktig stäming. Okej.,, vet väl inte om jag skulle  ha ork eller tid att se en film varje dag men tanken var ju fin iaf. 

Jaja.. nu ska jag göra matlista så jag och pappa får i oss lite nyttig mat den här veckan iaf. Efter det blire plugg.. Hm..vilken kväll jag har framför mig va..

Ha det bra så länge.Puss / Nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0