Hej sötisar

Hello ! Jag vet jag vet, länge sen igen haha. Snart är det jul, tänk bara 2 dagar kvar. Det känns helt overkligt, vart fan är snön och julstämmningen? Just nu sitter jag  på båten påväg till Åland, åh vad jag längtar tills jag kommer dit. Det var helt sjukt länge sen jag var där, har blivit jätte dålig på att åka dit. Men nu stannar jag bara tills imorgon, jag och pappa åker över för att min fasters man fyller 60. Och då ska man ju visa sig för stora feta släkten och alla man känner, kommer knappt känna igen hälften av dom. Helt sjukt vad våran släkt är stor, men jag ska bara vara där en stund sen kommer Lilla Lindus och hämtar mig och då vet man aldrig vad som händer haha. Men vi lär ju träffa någon, måste ringa pinko och sara och säga att jag är på holmis också : ) Men nu ska jag vara social med pappa, mina batterier börjar ändå ta slut i datorn. Later

You know you love me XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0