Grinchen

Hej sötisar

Slänger upp gårdagens bilder så fort jag fått tillbaka min kamera.,ska försöka hämta den ikväll men vet om det blir så..
Hur som helst sitter jag och ser på Grinchen. Den måste ju gå varje år, säkert flera gånger också? Jag har dock aldrig sett den., därför tänkte jag passa på nu. Många säger ju att det är en söt liten film så tror jag ska ge den en chans.


Ikväll ska jag och pappa klä granisen. Myspys!  Det blir en förövrigt en lugn söndagskväll, ska bara vara hemma och gå och sussa tidiigt tror jag.  Imorgon ska jag ner till centrum och hämta ut mina grejjer som har kommit från Hm. Äntligen!
Jag ska också inhandla de sista julisarna och sen antar jag att vi måste åka runt och lämna de till släckten.  Jag ska ju inte fira jul här som jag brukar. Nepps, jag åker ner till småland(?) på tisdag. Hoppas det blir mysis trots att jag har lite blandade känslor kring resan.
För bara två veckor sedan var jag berädd på att ställa in hela julen. Strejka liksom,. typ sitta hemma och låssas som att det är vilken dag som helst., inte gå utanför dörren på hela dagen och ha film maraton eller något. Sedan kom jag på hur otroligt deprimerande det skulle vara. Hade ju dött av att vara själv hela dagen och typ råka flacha över till Kalleanka på tv.  Haha! I vanliga fall älskar jag ju julen, inte kylan men stämningen och allt. Jag skulle helt enkelt inte klara av att bara skita i julafton.. och nu har vi löst det på bästa sätt, genom att jag åker ner till pappas släckt...

Jaja nu får det vara nog!

Love // Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0