Gott nytt år!

Hej små sockertoppar.

Jag kom ut ur duschen för ca 15 minuter sedan, jag passade på att hoppa in i duschen så fort jag vaknade eftersom vi är tre stycken som ska duscha nu på förmiddan. Hm, jag har en känsla av att varmvattnet inte kommer att räcka till stackars pappisen. 
Nu sitter jag med ansiktsmask i fejjan och nymålade naglar., Jag ska verkligen föröka komma håg att ta bort nagelacket innan Andrea ska fixa mina naglar på lördag, jag har haft nagelack på min vid varje återbesök och varje gång säger jag nått i stil med, : Oj, förlåt jag glömde verkligen..  Tror hon blir tokig på mig om jag glömmer igen..:)
Jaja.. nu är det dags för mig att sätta igång med smiket tror jag.
Jag önskar er en trevlig kväll så hörs vi senare.

// Nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0