Godnatt

Så nu ligger jag i sängen.. Till er kassa människor som sitter där hemma och suckar när ni läser om när vi skriver om Gossip girl. Sluta läs okej, så enkelt är de, duger de inte så stick! Ja Andréa de är blandannat till dig, inte skämtossido ;)

Hur som helst hatar att frysa, kom bara att tänka på det. Det suger när man går upp tidigt på morgonen för att gå til skolan och man blir röd om näsan när man kommer fram. Speciellt om man är osminkad, då blir de rudolf. Allt detta kommer jag att genomgå om bara några timmar. säger bara de, de blir smink imorrn.  Förresten så saknar jag sommaren, när jag var med pinko och sanna och vi bada, sola. Så mysigt.

Är det bara jag som tycker att jag framstår som en bitch nu? i´m not : ) kanske ibland.

Men nu ska jag sova. Godnatt

You know you love me XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0