Godnatt cupcakes!

Nu är det sängdags för mig.. Eftersom jag vaknade så sent imorse kanske jag får lite problem att sussa men förhoppningsvis går det bra. Kan väl läsa någon sida i Djävulen bär prada om det inte går att somna. Jag har haft boken liggande vid sängen ett bra tag nu men tror inte att jag har läst mer än ett kapitel. Inte för att boken är dålig, har bara helt enkelt inte haft tid. Fast i veckan kommer jag iof ha tid.. vet dock inte om den tiden kommer gå till att läsa men jaa,, min tanke är att tiden ska gå till förlorad veckodags-tid med Emmelie... så jag säger bara en sak till dig fisken- Du kan fet hajja att Emmelie är min den här veckan!
Godnatt och sweet dreams sötnosar.

// Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0