Godnatt

Hej hörrni : )
Jag tänkte inte skiva så mycket utan bara säga att jag också är fullt medveten om den dåliga uppdaterningen. Vet inte vilken dag jag bloggade senaste men det var iaf på tok för länge sen,.. visst?
Den dåliga uppdaterningen skyller jag på tidsbrist trots att det bara är halva sanningen., för det beror nog egentligen till stor del på viljan. Jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga. Men nu kl tre på natten, då har jag lust,. det kan ni ju fethajja. Dock blir det inget längre inlägg för jag är tröttis. Däremot lovar ja att jag ska blogga imorgon direkt när jag vaknar. Kanske till och med slänger in en bild om ni är snälla.  
Förresten.. anlednignen till att jag är uppe den här tiden på dygnet är inte för att jag festat sönder såhär natten till julovets början.. nepps jag har jobbat sedan kl 6. Slitit som ett djur skulle jag vilja säga.. hm great! Fast det var roligt, och jag behöver ju pengara satt jag klagar inte :).
Jaja.. nu måste jag faktist gå och sussa.. så godnatt cupcakes!, Hörs imorgon vettja.

/ En lite blondare Nis med 10 cm kortare håris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0