Godkväll

Godkväll!
Jag har precis varit och tränat. Jag körde bodypump med mammis och peder.,, Direkt när jag kom hem från skolan sussade jag, sov ända till kl 8 och eftersom passer började halv 9 så blev det ett par stora mjukisar och en fet toffs på huvudet. Hm, kände mig lagom het ska ni veta :).  Jag körde inte på så mycker vikter då jag aldrig kört bodypump förut, jag har dessutom cpträningsverk sen igår så var inte så taggad på träning måste jag erkänna. Nu i efterhand var det dock skönt att komma ut och röra på dig såklart.
Nu ska jag hoppa in i ducshen sen se en film i min ensamhet. Hmm lite lagom trist sådär.
Jag är som vanligt ledig från skolan imorgon men tror ändå att jag ska kila ner och kolla på luciafirandet. Det kan nog bli mysigt.. Om jag orkar upp villsäga. Hur som helst så hade det inte varit fel med lite julstäming. Vi har inte börjar julpynta alls hos pappa tror jag. Men det kommer väl när vi har tid antar jag..
Förresten så gick nationella muntliga bra idag tror jag. Jag pratade möjligtvis lite för fort och stressade iväg en aning men tror att jag är rätt så nöjd.. :)
Jaja nu blir det dusch. Hörs senare ;)

22.22 gullisar

//nis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0