Godkväll mina käraste

Heeeeeejis. Nu är jag hos Linda, åkte bara hem till faster hälsa på stora tjocka släkten och käka. Sen skjutsa pappa mig till Linda. Här har vi druckit lite vin och glögg, jag linda och hennes mamma. Vi körde snurra flaskan och massa roliga saker kom fram hahah. Måste säga att Inger (Lindas mamma) är alltid lika rolig. Har fan kramp i magen från att ha skrattat så mycket, hon behöver inte göra så mycket mer än att finnas till så blir de helt sjukt kul.. Förresten låg jag och ville att mitt internet skulle funka hos henne, blev sjukt lack när de inte gjorde de. Stormar hennes brorsa i hans rum, ber han fixa de och han gör de inte. Ger mig nån jävla kod och jag tänker men jag fixar de själv, men aaa kul 4 timmar senare vet jag varför de inte funkar. Han hade skrivit en 7 istället för en 1 men blev iallfall sjukt glad nu när de funkar :) så nu tänker jag att , jag passar på att blogga. Måste bara säga att Denice åker ju bort över jul nu, de kommer bli super trist. Vill verkligen veta vad jag får i julklapp av henne men måste vänta 2 dar hehe. Men Nisse du vet också att den tredje klappisen får du efter jul :) Kommer sakna henne, eller jag saknar henne redan och hjärtis. Förresten så är jag verkligen inte dum, tycker faktiskt om sådeså.. Måste faktiskt säga att jag måste ha Ålands fulaste tofflor på mig just nu. Tror de är Ingers hon kallar dom för tomtemortofflor eller nått?

Har förresten fettat mig ganska rejält här, päron, mars, skinka, bröd, juice aa lite sånt. Känner mig nu rätt mätt faktiskt. Men måste säga att om de fanns 1 tuppla på bordet bredvid mig, hade jag inte tvekat en sekund.
Nu ska jag läsa ett mail som jag precis fått.

You know you love me XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0