God Jul allihopa :)

Som ni vet så är ju Nisse borta, så de bir jag som får styra upp de här med bloggen. Kan ju säga att jag längtar tills jag får öppna min julisar. Fast vet typ vad jag får av alla och det är ju inte så kul, men jag är nöjd ändå :)

Hur som helst så känns de inte ens som att det är julafton idag tycker jag. Mina bröder spelar som vanligt Xbox. Fy fasen vad tråkigt de är. Jag har faktiskt sjungit singstar ABBA, som jag fick av pappi. Öpnnade de imorse men visste redan att de var de, men de var för att jag skulle ha nått att göra tills jag får öppna resten hehe.

Men nu ska jag gå ner för att göra mig i ordning och om 1 timme och 10 minuter börjar kalle. Jag älskar Ferdinan eller vad han heter.



God jul på er

XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0