Ett löfte är ett löfte

Hej!
Jag har egentligen inte tid att blogga men ett löfte är ett löfte. Eller hur? 
Jag ska möta Sena vid centrum om en timme och okej, jag är visseligen sminkad men eftersom min kära pappa tog med sig hårtorken så kan jag inte göra något åt mitt blöta hår. Jag får helt enkelt vänta tills det trokat eller bara dra en toffs eller knyt. Så egentligen har jag väl inte så brottom när jag tänker efter, bara byta om och springa upp till bussen antar jag..

Förresten hade jag egentligen tänkt att jag skulle sovit fram tills nu men Emmelie rinde kl 11 och ca en kvart senare kom hon förbi. När hon gått och jag bestämt mig för att sova vidare ringde Linnea.. och resten vet ni ju.. Vi ska alltså köpa mat tills ikväll.
Jaja hörs lite senare för nu måste jag byta om..

Var det här inlägget något sammanhängande överhuvudtaget?

Nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0