2 månader kvar

Hej allihopa. Jag suger på att blogga jag vet..  Hur som helst jag har börjat övningsköra haha, jajjamensan de har jag och jag är minst sagt GRYM. Har inte fått kärringstopp en ända gång vilket känns rätt så bra måste jag säga. Läser mycket teori också ska jag ta och tala om för er, idag är de nämligen exakt 2 månader kvar tills jag fyller år, typ 62 dagar eller nått sånt där. Men de låter sjukt mycket med 62 dagar, vi säger 2 månader istället :)
En sak är iallfall säkert att jag ska ha mitt körkort innan sommaren, de har jag gett mig fasen på. Vilket kan bli ganska pinsamt för min bror som fyller 22 om en vecka, han övningskör typ 2 ggr per år, längre än så har han inte kommit, kass han är  :)
Gjorde det här skylt testet som finns med när man köper teoriböckerna och jag hade typ 4 fel av 42. Vet inte vad ni säger man lite bra är det.


Hade förresten utveckligssamtal idag, sjukt dåligt det gick. Men hade inte förväntat mig någon annat heller så de är bra med de. Mycket frånvaro i alla ämnen. IG varning i idrott och röst och rörelse, idrott är egentligen inte tråkigt orkar bara inte gå upp på morgonen och ta mig dit. Men äckel röst och rörelse, fy men jag avskyr den kursen med än någonting annat och jag vet inte varför, ska inte skylla på andra men man är ju inte ensam om att vara negativ till den kursen. Vad har den kursen med radio och göra. Vi har först pilates i en timme och sen har vi röst där vi spelat teater och sjungit någonting med en kvast ska vara kvistfri, någonting sånt iallfall haha. Plus att lärarna alltid ler, jag förstår att det är tråkigt för dom att vi alltid kommer dit och är negativa. Det är egentligen riktigt dålig stil av oss elever, men snälla nån ni behöver inte le, vi ser hur mycket ni faktiskt avskyr de. Hur som helst jag måste rent utsagt VERKLIGEN skärpa till mig de här håller inte. Jag tänker inte gå ut med piss betyg nästa år, de är de inte värt. Jag vet att jag kan bättre, har bara varit sjukt skoltrött. Plus att  han som är min kontaktlärare för tillfället, fatta du känner mig inte okej!!! Jag saknar Agnetha trodde aldrig jag skulle kunna säga de, för jag gillade inte att hon hade så mycket koll. Men nu när de inte finns där längre, så förstår man varför hon var som hon var. Usch känns fortfarande overkligt att hon aldrig mer kommer att komma till skolan.

Hur som helst, nog med tråkiheter. Imorgon ska jag se idolfinalen, de är helt sjukt ända sen andra audition när dom 200 eller vad de var hade gått vidare så sa jag att kevin och alice skulle vara i final. Åtminstonde hoppades jag de, och jag tycker Alice är helt sjukt duktig, hon är 16 år och så fort man ser henne blir man glad, har nästan aldrig sett henne ledsen. Men kevin kommer ju vinna det förstår man ju, och han är ju också värd de, han är verkligen duktig. Hur som helst ska bli intressant att höra vinnarlåten. haha typiskt mig att tänka på en sånn sak, men jag älsklar sånna där låtar.
 


Men men nu ligger jag i sängen och börjar faktiskt bli sjuk, mådde dåligt när jag vaknade och har känt mig hängig ända sen dess. Hjärtis var och spela med mig idag, men de var tråkigt för jag vann hela tiden.. Nu ska jag iallfall se på en film vi började se igår, verkar helt sjukt bra. En kärleksfilm såklart haha..

Ha en bra kväll allihopa. You know you love me XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0