Veckan som varit

Som ni ser har vi kommit igång igen eller aa denice har ju åtminstonde börjat lite smått. Måste säga att jag känner mig otaggad på att blogga vilket hon också tidigare nämnt. Men sommaren är slut och nu börjar allvaret igen alltså kan jag lika bra sätta igång med bloggandet. Så jag kan ju börja berätta lite om hur veckan har varit, i fredags hade vi kräftskiva med "gänget" det var de mysigaste på länge tack för en jätte bra kväll och tack till Alan som fixade så att vi hade ett bra ställe att vara på, dagen efter var vi så trötta men vi åkte in till stan för att möta Vivi sen på natten till söndag kom Dennis och Henke till mig direkt från Magaluf så då blev lilla jag glad när jag fick lite tid med Dennis. På måndagen sov kisse nisse hon mig vi hade väldigt svårt att somna den natten kan jag lova, och morgonen efter började allvaret igen och de var sååå tungt att komma upp den morgonen men det var samtidigt väldigt roligt att träffa alla igen, de var ju trotts allt över 2 månader senast. Veckan har varit lugn i skolan lekt lite lekar för att välkomna alla ettor som börjat haha. Men men idag är de iallfall fredag igen och jag är helt slut. När jag slutade skolan idag vilket var runt 1 tiden åkte jag iväg och fixade en massa ärenden med mamma och Anders sen åkte jag iväg med min käre bror och köpte presenter till min lossas pappa som har 40 års fest imorgon. Hur som helst nu är jag hos mina kära grannar marlene och jörgen vi ska fixa och trixa med presenter sen hoppas jag väll på att min lilla favorit bebis ska vakna så jag får pussa lite på han. Men nu ska jag vara lite social med mitt sällskap här. Skriver igen på söndag om hur helgen har varit : )


                                                                       
// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0