Helgen

Godkväll!
Jag har precis kommit hem från Emmelie. Jag, Emmelie, Jessica och Sena har haft en riktigt bakis dag,. ätit tjockis mat och pratat om helgen. Rikigt trevligt..
Men så vad har då hänt i helgen?

I fredags var vi hos Gustav, där vi träffade Christian, Tommy och några fler. Det var trevligt och så, trots att jag var väldigt trött. Kvällen slutade rätt tidigt för mig men semlan var social lite längre. :)

Lördagen då..
Vi var och festade hos Gusten. Vi hade rikigt roligt faktist och stämningen var på topp! :)
Dock var det nån jävel som tydligen inte hade tillräckligt med pengar så hon kände för att ta med sig min kamera, Julias smink och pengar och någon perfym från Gusten innan hon gick för kvällen. Blir så himla less alltså. Kan inte folk bara låta andras grejjer vara. Som Jessica sa '' jag skulle bara vilja spotta henne i ansiktet, kasta ut henne genom fönstret och slänga en stor sten på huvudet på henne'', och jaa, det är precis så jag också känner!
Och jaa trots att kameran är borta så är jag nästan mer frustrerad över våra as heta bilder som är på den.
Usch alltså!
Jajaa inget att deppa ihop över.. Kvällen var iaf rikigt lyckad och jag och Emmelie var inte hemma förens sent på natten.

Lyckligtvis höll andrea hårt i sin kamera satt det blev trots allt lite bilder från kvällen.








/Nis


Kommentarer
Postat av: Cornelia

:O ser jag i syne eller håller Emmelie i en ciggarett på den översta bilden? ;)

2008-09-04 @ 14:43:17
Postat av: Nisse

Haha tyvärr ser du inte i syne ^^ hon är största rökaren av oss alla ;/

2008-09-04 @ 15:54:44
URL: http://deniceochemmelieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0