.

Vet inte vad jag ska skriva om så jag skvier bara för att skriva. I helgen hade min älskade lossas pappa 40-års fest och Mina favoriter var där tack och lov Denice, mina bröder och Marlene och Jörgen. Det var trevligt förutom att det var någonting som inte var fullt lika trevligt men som tur var hade jag marlene och denice att prata med. På söndagen åkte jag med Marlene till Sumpan för att hälsa på hennes bröder och hämta hennes små busungar sen åt jag med dom. Idag var de ju måndag vilket betyder skola jag hade sovmorgon så det var väldigt skönt och sen var jag barnvakt åt min älskade lilla favorit pojke Wiggo för att Marlene var och klippte sig och nu är jag hos marlene och jörgen som vanligt jag ska vara här och störa dom lite för jag vill mysa lite med dom så vi ska se på film. Imorgon börjar jag kl 12 och slutar kvart över 4 ser jag inte framemot men på onsdag slutar jag tidigt så då ska jag nog åka iväg med marlene och shoppa eller jag ska shoppa måste passa på nu när jag kan.  Men nu ska jag vara social med mina gamla vänner här : )


 

// E

                                                                                     
                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0